Ta naložbeni projekt je bil označen kot neizvedljiv in ni dosegel faze glasovanja.
Predlog s plakati se nam zdi v dobi, ko težimo k digitalizaciji, zastarel. Prav tako tudi izbor nevladnih organizacij ne more potekati po selektivni metodi, zato predloga komisija ne podpira.

"Korak do kulture", plakatna akcija

Tanja Cvitko Tanja Cvitko  –  22. 05. 2022  –  Območje 2
Korak do kulture
Korak do kulture

Zakaj ta predlog? Katero temo, težavo oz. izziv projektni predlog naslavlja?

Ali znamo iz glave našteti vsaj 10 mariborskih organizacij s področja kulture? (Kje je šele razlikovanje med javnimi zavodi in nevladnimi organizacijami, ki ga ne bi smelo biti.) Če jih ne znamo mi, kako jih bo (s)poznal kulturni turist, ki svojo pot raziskovanja mesta začenja na glavni Železniški ali Avtobusni postaji?

Kaj konkretno predlagate? Kaj je bistvo vašega predloga? Kaj se bo zgodilo?

Po vzoru na prestolnico, ki plakatno akcijo Korak do kulture v sodelovanju z inštitutom TAM-TAM uspešno izvaja že nekaj let, predlagamo sorodno plakatno akcijo, ki vključuje oblikovanje atraktivnega plakata (zemljevida) z mariborskimi kulturnimi organizacijami, ustanovami, institucijami in namestitev na TAM-TAMova plakatna mesta. Predlog se OBVEZNO realizira v sodelovanju z organizacijami, ki so znotraj svojih finančnih zmožnosti in kadrovskih kapacitet že izvajale vsebinsko sorodne projekte (vsaj društvo Hiša!). Projekt finančno vrednotimo na 4.000 EUR.

Kako naj bi se projekt izvedel? Katere aktivnosti bi bilo treba izpeljati?

Oblikovanje plakata, tisk, namestitev.

Kje konkretno naj bi se projekt izvajal?

TAM-TAMova plakatna mesta.

Kaj bi se po izvedbi projekta spremenilo, izboljšalo?

Meščani, kot tudi kulturni turisti, bi se s pomočjo odmevnih, vizualno močnih in atraktivnih plakatov boljše seznanili s ponudniki številnih kulturnih storitev, kot jih premore nekdanja Evropska prestolnica kulture.